Dit is een testblogje

Hallo lezers van deze blog.

Dit is een test blog.
Heb dit nog nooit eerder gedaan dus zal soms nog een beetje onhandig zijn.
Het lijkt mij wel leuk om op het web verschillende dingen met jullie te delen.
Hoofdzakelijk zal mijn blog gaan over cryptocurrencies, gaming, esports en uiteraard ga ik ook wel eens offtopic schrijven over dingen wat op dat moment leuk vindt of wat er maatschappelijk gaande is.

Watch out taal politie, was altijd al bagger slecht in de Nederlandse taal en haalde op school daarvoor lage cijfers. (waarschijnlijk vissen jullie nu al de eerste fouten eruit :p) Grammatica was niet bepaald mijn ding, laten we het maar niet over spelling hebben maar daar hebben wij gelukkig spellingscontrole voor ;).

Voordat ik verder ga zal ik mijn eigen gelijk maar even voorstellen, ik ben een jongeman van 34 jaar (bijna 35 jeueueuehhh) en ben geinteresseerd in games, crypto en beoefen samen met mijn dochters de sport kickboksen. Je kan mij tegenkomen onder de pseudoniemen "crypto-meneer" of "gamepapa0912". In mijn leven heb ik hoge pieken gehad maar vooral ook diepe dalen, wat mij uiteindelijk wel heeft gevormd tot de persoon wie ik nu ben. Een persoon met doorzettingsvermogen die ten allen tijde het positieve uit het leven probeert te halen.

Hoop dat jullie zullen genieten van mijn blogs en dat we een leuke tijd zullen hebben.
ik probeer sowieso om minimaal 1 keer in de week een blog te gaan schrijven en jullie te vermaken met mijn onprofessionele schrijfkunsten :p.

Groetjes Crypto-meneer AKA Gamepapa0912












Reacties